Vuoden 2024 koulutuskalenteri on julkaistu

13.11.2023

Muistahan että...

Yhdistys (Jyty Pirkanmaa ry) maksaa kaikille jäsenille suunnatut koulutukset ja viikonloppukurssit, joiden kurssipakettia liitto ei maksa. Jäsenelle jää maksettavaksi vain matkakulut ja mahdollinen 1-hengen huoneen hinnan erotus. Yhdistys korvaa vain 2hh paketin. Jos olet epävarma kustannusten korvaamisesta, ota yhteyttä toimistolle.

Näitä kursseja ovat esim. oman alan ammatilliset opintopäivät, työhyvinvointipäivät ja TJS:n kurssit sekä jäsenen työhön liittyvät ammatilliset kurssit, joita voi verrata liiton ammatillisia opintopäiviä vastaavaksi.

Yhdistys maksaa kurssikustannukset vain siinä tapauksessa, että olet ENSIN ilmoittautunut koulutusvastaavalle (toimisto@jytypirkanmaa.fi) ja pyytänyt luvan koulutukseen. Toimi saamiesi ohjeiden mukaan, koska eri koulutuksissa on erilaisia tapoja mm. majoituslaskutuksen ym. kanssa.