Halutessasi osallistua koulutukseen

Ilmoita koulutusvastaavalle (yhdistyskoordinaattori Satu Ahola) halukkuudestasi osallistua Jytyn kursseille. Vastauksen saatuasi ilmoittaudu itse kurssille Jässärissä.

Koulutusilmoittautumiset: yhdistyskoordinaattori Satu Ahola. Yhteydenotot mielellään sähköpostitse toimisto@jytypirkanmaa.fi.

Tästä näet koulutukset: Koulutuskalenteri

Koulutuskustannusten korvaamisen periaatteet

Yhdistys (Jyty Pirkanmaa ry) maksaa kaikille jäsenille suunnatut koulutukset ja viikonloppukurssit, joiden kurssipakettia liitto ei maksa. Jäsenelle jää maksettavaksi matkakulut ja mahdollinen 1-hengen huoneen hinnan erotus. Yhdistys korvaa vain 2hh paketin. Jos olet epävarma kustannusten korvaamisesta, ota yhteyttä toimistolle.

Näitä kursseja ovat esim. oman alan ammatilliset opintopäivät (mikäli työnantaja ei maksa, liitto maksaa matkakulut), työhyvinvointipäivät ja TJS:n kurssit sekä jäsenen työhön liittyvät ammatilliset kurssit, joita voi verrata liiton ammatillisia opintopäiviä vastaavaksi. Jytyn ulkopuolisten tahojen em. kursseja korvataan vain kerran vuodessa per jäsen.

Liiton kokonaan maksamat kurssit

Enemmän irti Jytystä, Jytyä oppilaitoksiin, Luottamusmiesten peruskurssit*, Luottamusmiesten teemakurssit*, Luottamusmiesten ja puheenjohtajien neuvottelupäivät*, Yhteistoiminta ja työsuojelun koulutukset*

* Yhdistys maksaa puheenjohtajan kurssipaketin ja matkakustannukset

Järjestötoimintaan liittyvien kurssien kustannukset aktiivitoimijoille erillisen linjauksen mukaan.